piątek, 27 czerwca 2014

Bransoletki z jeżykami












6 komentarzy:

  1. słodkie, i te nóżeczki:) cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Wasze prace są przesłodkie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne rzeczy <3! Az mi serce zaczelo walic....pierwszy raz widze cos tak cudownego! Chcialabym Ci kiedys dorownac...przejrzalam bloga od poczatku. Dziwie sie, ze masz tak male statystyki i komentarzy....zaslugujesz na miliony wyswietlen! Juz wyslalam maila o wspolpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wszystkie prace są cudne <3 Choć widziałam Wasz blog wcześniej, to jakoś o nim zapomniałam. Minęło dużo czasu od mojej poprzedniej wizyt, a tu takie cudeńka! Naprawdę zazdroszczę talentu i się dziwie, że tak małe są statystki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za miłe słowa:) Cieszymy się że nasze prace się podobają. Blog prowadzimy czysto hobbistycznie, liczba wyświetleń nie jest najważniejsza ;) Pozdrawiamy!

      Usuń

Dziękuje za pozostawiony komentarz, jestem ciekawa każdej opinii i sugestii :)