sobota, 11 kwietnia 2015

Ugryziona babeczka - misiu









5 komentarzy:

  1. Ja to się nie mogę napatrzeć na te wasze misiowe cuda. Jeden ładniejszy od drugiego! Jest tylko jedna sprawa która mi trochę przeszkadza- to "loopy" tylko z jednej strony misiowego ciała. Może by tak zrobić równomiernie "pętelki" zamiast "gwoździka" po jednej stronie? Może ja się czepiam ale uwielbiam równomiernie rozłożone elementy...
    Pozdrawiam i czekam na kolejne stworzonka (może tym razem coś czego jeszcze nie było... kotki, pieski???)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sugestię! Ja znów przeciwnie - jestem fanką asymetrycznych rozwiązań i pętelka z jednej strony to taki zamierzony efekt :)
      Mam w planach ulepienie nowej wersji świnek, kotków i sarenek, jednak to właśnie miśki sprawiają mi najwięcej frajdy. Jednak ostatnio przewijają się zbyt często - to fakt... :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. niczym z teledysku Bjork!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawiony komentarz, jestem ciekawa każdej opinii i sugestii :)